Startsidan          Kontakt          Anlita mig          Twitter          Instagram
Inlägg: Old favorite
Detta inlägg är publicerat i kategorin Människor och Porträtt och skrevs den 2012-06-18 klockan 11:21:00. Inlägget har hittills 3 kommentarer.
Scrolla ner till slutet utav inlägget för att kommentera det, eller ta hjälp utav länkarna här nedan för att ta dig dit du vill i bloggen.

Människor och Porträtt  >  2012-06-18 11:21:00  >  3 kommentarer

Old favorite

Fotografering och Redigering: Jag
Modell: Anton Hansen
Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/640 och ISO 100

Bläddrade igenom arkivet lite och gick tillbaka ett år. Den 3 juni förra året fotade jag denna bild på min pojkvän och detta är absolut top tre av bästa porträttbilder jag tagit. Motljuset är så fantastiskt och jag älskar bokehn. Plus att Anton är världens snyggaste.

Har precis vaknat och revbenet är redan bättre idag. Kan därmed röra mig utan att gråta, yay. Ska hoppa in i duschen strax och äta lite och lite senare ska jag träffa Joel.