Startsidan          Kontakt          Anlita mig          Twitter          Instagram
Inlägg: Anlita mig
Detta inlägg är publicerat i kategorin Bloggdesign och skrevs den 2012-05-04 klockan 17:50:00. Inlägget har hittills 0 kommentarer.
Scrolla ner till slutet utav inlägget för att kommentera det, eller ta hjälp utav länkarna här nedan för att ta dig dit du vill i bloggen.

Bloggdesign  >  2012-05-04 17:50:00  >  0 kommentarer

Anlita mig

ANLITA MIG SOM FOTOGRAF
För tillfället fotograferar jag gratis då jag jobbar på att förbättra mig som fotograf samt bygga ut min portfolio. Fotograferingen sker i Nyköping och det finns möjlighet att fotograferas i studio likaväl som ute i naturen. Om du är intresserad är det bara att du hör av dig till mig via mail, [email protected].
 
 
ANLITA MIG SOM BLOGGDESIGNER
Vill du ha en mer personlig design än de stilmallar som blogg.se erbjuder? Jag gör bloggdesigner till blogg.se/webblogg.se med utgångspris på 150:-. Priset kan höjas beroende på hur avancerad design du vill ha/hur lång tid det tar för mig att göra den.
 
Om du vill beställa en bloggdesign av mig mailar du mig på [email protected] och förklarar för mig hur du vill att din design ser ut. För att underlätta arbetet, och kaske ge dig som inte riktigt har koll, så vore det bra om du beskrev dig design utifrån nedanstående punkter i mailet:
 
 
» Beskriv färgtemat
Kom gärna med förslag på färgkoder så jag vet på ett ungefär hur du tänkt dig. Annars kan du bara nämna en eller flera färger och om bloggen ska vara ljus/eller mörk så jag har något att gå på när det gäller bakgrundsfärg, inlägg/menybakgrund, textfärg, länkfärger, rubrikfärger osv.

 
» Headern
Om du har tänkt dig något speciellt i headern, försök beskriva det så fort du kan. Om du vill att headern ska bestå av flera bilder, mönster, mouseoverikoner, övriga länkar (Bloglovin', startsida, info etc.), skicka gärna med en skiss på hur du vill ha det.
 
 
» Inläggssidan
Berätta vilket typsnitt vill du ha var ska rubrik, datum, kommentarer och kategorier ska vara samt om du tänkt dig något annat här som också är relaterat till inläggssidan.
 
 
» Menyn
Förklara hur du vill ha menyn, till höger/vänster, hur bred/smal, om den ska vara uppdelad, ha skuggor, runda kanter. Nämn även här vilket typsnitt du vill använda dig av och om det är några länkar eller ikoner du vill ha och berätta om du vill ha akriv och kategorier uppdelade, någon personlig text och skicka med en profilbild om det önskas.
 
 
» Kommentarer och kommentarsfält
Skicka gärna med en skiss här också om du vet hur du vill ha det gällande bakgrund, färg, typsnitt, hur URL/datum ska se ut samt om du vill ha någon "Innan du kommenterar" text eller bild.
 
 
Redan nu så nämner jag att bildspelsheader/bilder, många mouseoverikoner, extramenyer (dropdoownmeny) och uppdelade kategorier/arkiv ger extra kostnad på grund av det är sådana saker som tar lite extra tid och ibland kan vara lite krångligt att få på plats.
 
 
När du mailat mig och vi kommit överens om pris och struktur så börjar jag med din design på en utav mina testbloggar. När jag är klar visar jag dig designen, och du kommer därefter med kommentarer och när du är nöjd så för du över pengarna till mitt konto. När jag ser att pengarna sitter inne på mitt konto och du har gett mig dina inloggningsuppgifter (byt lösenord innan ifall du inte vill ge ut det), så lägger jag in designen på din blogg.
 
 
» Betalning
Betalningen tar vi via mail, men den går vanligtvis till så att pengarna överförs till mitt konto, men det finns möjlighet att skicka dem via post om så önskas.
 

Om du i efterhand skulle vilja byta ut header, profilbild, länkar eller typsnitt fixar jag det självklart kostnadsfritt! Men om du vill ändra så pass mycket i din design att det skulle ta upp mycket av min tid så kommer jag tyvärr säga ifrån, just för att det ofta är småändringarna som tar längre tid. Du ska självklart inte tveka över att höra av dig om det skulle vara något du vill ändra eller ta bort, men det har dock skett att kunder vill ändra så pass mycket att det blivit en helt ny design.
 
Om det skulle vara något annat du undrar över är det bara att maila mig.

Kolla gärna in mitt Showcase för Bloggdesigner där jag visar er alla mina designer jag gjort.

Kommentera inlägget här


» Bloggdesigner
Jag gör designbeställningar till blogg.se/webblogg.se, så om du är intresserad utav att beställa en design utav mig kan du se till att läsa igenom inlägget "Anlita mig" och sedan maila mig på [email protected], så ska vi se till att få ihop en design du ska trivas med.

> Vill du anlita mig som bloggdesigner? Klicka här
> Är du intresserad utav att se vilka designer jag gjort? Klicka här



» Fotografering
Jag har fotograferat sedan 2008 och i bloggen ser ni oftast urvalet utav mina bilder. För tillfället fotograferar jag grati, med utgångpunkt i Nyköping, då jag fortfarande försöker få ut mitt namn och få erfarenhet.

> Vill du anlita mig som fotograf? Klicka här
> Kolla in kategorin "Fotografering", där finns bland annat Porträtt / Bröllop / Landskap / Natur



» Utrustning
Jag fotograferar med en Canon EOS 550D, men har även en Canon EOS 1000D sedan tidigare. Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5. Jag har mycket kunskap av HTML och CSS, och då är Adobe Dreamweaver ett vprogrm jag har kunskap inom. När det gäller mitt intresse för grafisk formgivning är InDesign CS5 ett program jag använder.
Vill du rådfråga mig angående någonting eller om du vill ha hjälp, hör av dig till mig på [email protected]

> Vill läsa mer om min kamerautrustning? Klicka här
> Är du intresserad utav att se mina kunskaper angående bloggdesigner? Klicka här



» Övrigt
Jag försöker verkligen se till att vara så aktiv som möjligt för att ni ska få ut så mycket som möjligt utav vad jag kan. Så tveka inte över att höra av er till mig om det är någonting ni undrar över. Jga hjälper mer än gärna till.

Annars, se till att vara trevlig när du kommenterar. Vi hörs!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: