Startsidan          Kontakt          Anlita mig          Twitter          Instagram
Inlägg: Instagram
Detta inlägg är publicerat i kategorin Vardagligt och skrevs den 2012-12-09 klockan 16:29:28. Inlägget har hittills 1 kommentarer.
Scrolla ner till slutet utav inlägget för att kommentera det, eller ta hjälp utav länkarna här nedan för att ta dig dit du vill i bloggen.

Vardagligt  >  2012-12-09 16:29:28  >  1 kommentarer

Instagram


Hello! Har varit en rätt fulspäckad vecka och mitt mående har varit lite sisådär, var hemma från skolan i tisdags så det blev endast två skoldagar för mig denna vecka. I onsdags var det studentfest med tema 80-tal, första bilden visar hur jag såg ut! Det var superkul verkligen, dansade så jag fick skoskav och sträckte vaden. Men det var det värt!

Söndag idag och helgen har tillbringats i famnen på min man. Imorgon jobbar jag 06.45-14.00 och annars nalkas det skola och träning denna vecka. 

Postat av: Tommy
Hej alexandra!

Fick just ett mail av en läsare i dag att hon reflekterat över att det är felstavat i min footer längst ner i bloggen.. Hur ändrar man så det blir rättstavat?

KRAM
Svar: Hej!
Har bilden kvar hemma, ska försöka kolla det så fort som möjligt när jag får tid. Hör av mig! :)
Alexandra Eriksson / fotoblogg
Kommentera inlägget här


» Bloggdesigner
Jag gör designbeställningar till blogg.se/webblogg.se, så om du är intresserad utav att beställa en design utav mig kan du se till att läsa igenom inlägget "Anlita mig" och sedan maila mig på [email protected], så ska vi se till att få ihop en design du ska trivas med.

> Vill du anlita mig som bloggdesigner? Klicka här
> Är du intresserad utav att se vilka designer jag gjort? Klicka här



» Fotografering
Jag har fotograferat sedan 2008 och i bloggen ser ni oftast urvalet utav mina bilder. För tillfället fotograferar jag grati, med utgångpunkt i Nyköping, då jag fortfarande försöker få ut mitt namn och få erfarenhet.

> Vill du anlita mig som fotograf? Klicka här
> Kolla in kategorin "Fotografering", där finns bland annat Porträtt / Bröllop / Landskap / Natur



» Utrustning
Jag fotograferar med en Canon EOS 550D, men har även en Canon EOS 1000D sedan tidigare. Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5. Jag har mycket kunskap av HTML och CSS, och då är Adobe Dreamweaver ett vprogrm jag har kunskap inom. När det gäller mitt intresse för grafisk formgivning är InDesign CS5 ett program jag använder.
Vill du rådfråga mig angående någonting eller om du vill ha hjälp, hör av dig till mig på [email protected]

> Vill läsa mer om min kamerautrustning? Klicka här
> Är du intresserad utav att se mina kunskaper angående bloggdesigner? Klicka här



» Övrigt
Jag försöker verkligen se till att vara så aktiv som möjligt för att ni ska få ut så mycket som möjligt utav vad jag kan. Så tveka inte över att höra av er till mig om det är någonting ni undrar över. Jga hjälper mer än gärna till.

Annars, se till att vara trevlig när du kommenterar. Vi hörs!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: