Startsidan          Kontakt          Anlita mig          Twitter          Instagram
Inlägg: 58 tidsfördrivande frågor
Detta inlägg är publicerat i kategorin Jag frågar och skrevs den 2012-09-12 klockan 09:08:00. Inlägget har hittills 8 kommentarer.
Scrolla ner till slutet utav inlägget för att kommentera det, eller ta hjälp utav länkarna här nedan för att ta dig dit du vill i bloggen.

Jag frågar  >  2012-09-12 09:08:00  >  8 kommentarer

58 tidsfördrivande frågor

Namn: Alexandra Eriksson

Ålder: 18.
Längd: 160 cm nästan exakt tror jag.
Sko-storlek: 38/39.
Född: Bodde i Söderköping, föddes i Norrköping.
Bor: Nyköping.
Gör just nu: Svarar på dessa frågor.

 



Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Snäll, omtänksam, och hjälpsam.
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Envis, lättirriterad och lat.
Vad är du rädd för: Höjder och ormar.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mitt hår. Ibland. Haha.
Det roligaste jobbet du haft/har: Har två jobb och det roligaste av dem är väl YH-bloggen.
Har du körkort och egen bil: Nej tyvärr. Inte än. (Kommer säga sådär i resten av mitt liv)
När tod du ditt körkort: Har som sagt inte tagit det än.
När grät du senast: Konstigt nog kommer jag inte ihåg. Det är väl positivt antar jag.
När skrattade du senast: Igår säkert.
Vem åkte du bil med sist: Mamma.
Vem åt du mat med sist: Mamma och pappa.
Vem sov du hos sist: Anton.
Vem sov hos dig sist: Anton.

 



Vad var du rädd för när du var liten: Typ allt kan jag tänka mig.
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Säkert sångerska eller något såntdär typiskt.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Tappat räkningen på den frågan, haha!
Värsta smärtan du råkat ut för: Att bli sårad och att såra.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min pojkvän, mina vänner, min familj.
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Samma svar som ovan.
Har du någonsin sportat: Spelade fotboll i typ två veckor när jag var 11. Haha.
Någon du ser upp till: Jag ser upp till väldigt många tror jag.
Vad finns alltid i din handväska: Nycklar, lypsyl, mobil och tuggummi.

Har du varit utomlands någon gång: Ja. Fast jag tycker inte Danmark räknas.

Vilken plats var finast: Passar på denna på grund av att Danmark inte var fint alls.
Största stad/städer du varit i: Typ Stockholm.

Har du någonsin tagit eller provat droger: Utöver alkohol, nej.
Rökt: Feströker ibland.
Snusat: Usch nej.
Druckit: Japp.
Har du piercing eller tatuering: Fem hål i öronen.

 



Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Han ska vara omtänksam, utseende är väldigt varierande.
Finaste komplimang du fått: Min pojkvän sa en gång att "Det värsta med dig är att du inte förstår hur vacker du är", eller något liknande. Det var fint.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja tyvärr.
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja.

Storstad eller landet: Någonting där emellan.

Hamburgare eller pizza: Pizza!
Kött eller fisk: Kött.
Hund eller katt: Hund och katt. Haha.

 



Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet.
McDonalds eller MAX: McDonalds självklart.
Vin eller Öl: Vin.
Charter- eller skidsemester: Charter.
Sverige eller Utlandet: Utlandet.

Sport eller nyheter: Nyheter.
Vår eller höst: Vår!

 

 

Hockey eller fotboll: Fotboll.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Det kvittar.
Sommar eller vinter: Sommar!

Flyg eller tåg: Aldrig flugit, så tåg.
Bil eller buss: Bil!


Postat av: Rebecka - Fotoblogg
Härliga bilder!
Svar: Tack! :)
Alexandra Eriksson / fotoblogg
2012-09-12 / 23:51:01
Postat av: Rasmus
"Någon du ser upp till: Jag ser upp till väldigt många tror jag."
Bästa svaret alltså x)
Svar: Hahaha jag vet!
Alexandra Eriksson / fotoblogg
Postat av: julia
Hej! Vad tycker du om domhär bilderna?:); http://juliaroz.blogg.se/2012/september/-only-the-sky-is-the-limit-.html#comment

Kram
Postat av: rlkglgrkanjgr.blogg.se
skicka en vighetsbild till : [email protected] och bilden kommer upp med länk så det blir lite reklamering!spelar ingen roll hur vig eller ovig du skulle bara vara super snällt och roligt att få in lite olika vighetsbilder! ta en bild när du te.x stretchar armarna, spagat, scorpion, split, ryggen, nacken ja vad som helst!
http://www.lindaskrinda.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson
rolig läsning =)

Spana gärna in min webshop www.avanna.se Just nu får du som bloggare 50 kr att handla för om du anger
koden BLOGG
i kassan
gäller t om 19/9
Postat av: Tommy
Fantastisk design.

Jag letar någon som kan hjälpa mig med ny design, skulle di vilja hjälpa mig?
Svar: Tack så hemskt mycket!Jag kan absolut hjälpa dig, läs här för mer information: http://alexandraeriksson.se/2012/may/bestalla-bloggdesign.html
Alexandra Eriksson / fotoblogg
Postat av: Tommy
Tack!

Har du msn , i så fall lägg till mig där:
[email protected]

Svar: Tyvärr har jag inte det, men maila gärna mig på [email protected]!
Alexandra Eriksson / fotoblogg
Kommentera inlägget här


» Bloggdesigner
Jag gör designbeställningar till blogg.se/webblogg.se, så om du är intresserad utav att beställa en design utav mig kan du se till att läsa igenom inlägget "Anlita mig" och sedan maila mig på [email protected], så ska vi se till att få ihop en design du ska trivas med.

> Vill du anlita mig som bloggdesigner? Klicka här
> Är du intresserad utav att se vilka designer jag gjort? Klicka här



» Fotografering
Jag har fotograferat sedan 2008 och i bloggen ser ni oftast urvalet utav mina bilder. För tillfället fotograferar jag grati, med utgångpunkt i Nyköping, då jag fortfarande försöker få ut mitt namn och få erfarenhet.

> Vill du anlita mig som fotograf? Klicka här
> Kolla in kategorin "Fotografering", där finns bland annat Porträtt / Bröllop / Landskap / Natur



» Utrustning
Jag fotograferar med en Canon EOS 550D, men har även en Canon EOS 1000D sedan tidigare. Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5. Jag har mycket kunskap av HTML och CSS, och då är Adobe Dreamweaver ett vprogrm jag har kunskap inom. När det gäller mitt intresse för grafisk formgivning är InDesign CS5 ett program jag använder.
Vill du rådfråga mig angående någonting eller om du vill ha hjälp, hör av dig till mig på [email protected]

> Vill läsa mer om min kamerautrustning? Klicka här
> Är du intresserad utav att se mina kunskaper angående bloggdesigner? Klicka här



» Övrigt
Jag försöker verkligen se till att vara så aktiv som möjligt för att ni ska få ut så mycket som möjligt utav vad jag kan. Så tveka inte över att höra av er till mig om det är någonting ni undrar över. Jga hjälper mer än gärna till.

Annars, se till att vara trevlig när du kommenterar. Vi hörs!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: