Startsidan          Kontakt          Anlita mig          Twitter          Instagram
Inlägg: Självpresentation
Detta inlägg är publicerat i kategorin Om mig och skrevs den 2012-05-26 klockan 17:17:00. Inlägget har hittills 0 kommentarer.
Scrolla ner till slutet utav inlägget för att kommentera det, eller ta hjälp utav länkarna här nedan för att ta dig dit du vill i bloggen.

Kategori: Om mig           Kommentera inlägget          Tillbaka till startsidan
Om mig  >  2012-05-26 17:17:00  >  0 kommentarer

Självpresentation

Borde väl börja med att säga att jag heter då Alexandra Eriksson och är 19 år. Lever för tillfälligt mitt liv i Nyköping tillsammans med mamma, pappa och syster i en fyra. Har pojkvän sen ca tre år tillbaka och har precis blivit icke-studerande.

Jag har pluggat tre år på gymnasiet, då jag läste Medieprogrammet på LBS med inriktning fotografering och webbproduktion. Jag jobbar som timvikarierande larmoperatör på Larmcentralen i Nyköping och på min fritid försöker jag tillbringa så mycket tid jag kan med vänner, familj, pojkvän och kameran. Fotograferign, webbdesign och grafisk formgivning är tre utav mina främsta intressen, och jag hoppas att kunna fördjupa mig i något utav dem som jag sedan kan försörja mig på.

Jag försöker lära mig verktyget Wordpress, och under tiden bloggar jag här för att visa upp mina kunskaper inom ovanstående intressen samt för att jag tycker det är roligt. Jag tycker om att dela med mig utav mina åsikter, min vardag och att visa upp mina bilder. Vad är då inte mer perfekt än en blogg?


VILL DU KONTAKTA MIG?
Maila mig då på [email protected] eller läs mer om hur du kan kontakta mig här.